Zagorje Bike (Cikloturizam)

Otkrite ljepote Hrvatskog Zagorja na dva kotača, ostanite fit, dobro se zabavite i zastanite negdje među brežuljcima na koju dobru kapljicu.

U našem hotelu možete iznajmiti kvalitetne MTB bicikle i istražiti skrivene puteljke Zagorja. Naše Zagorje ne krasi bez razloga epitet Bajka na dlanu već je tome tako što naš kraj obiluje čudesnom prirodom, zelenilom i izvorima termalnih voda.

Bilo da ste za kratak boravak u prirodi ili cjelodnevni izlet, bicikli vam nude rekreativni odmor, dok vam zelenilo zagorskih brega nudi opuštanje, mir i bijeg od stresnog života u gradu.

Sve rute Zagorja možete upoznati na stranici Zagorje Bike.

Ovisno o fizičkoj spremi, preporučamo da se biciklom uputite na neku od sljedećih ruta:

Putovima dvaju izvora 1,2 (Krapinske Toplice – Tuheljske Toplice)

Tridesetak i više kilometara slikovite biciklističke rute pruža ugodnu vožnju krajem koji povezuje dva izvora zdravlja i rekreacije – Krapinske i Tuheljske Toplice.

S obje strane staze pružaju se livade, oranice, vinogradi… Osim očaravajućim prirodnim ljepotama, staza obiluje mnoštvom raspela «krajputaša», crkvama I kapelama i spomenikom palim borcima.

Dvoje toplice okosnica su ovih staza, a blizina muzeja, galerija, dvoraca, rodnih kuća dvaju predsjednika te mnogobrojni sakralni objekti razlog su više da se izabere ova ruta.

Zbog mogućnosti kombinacije s lokalnim cestama moguće ju je kombinirati prema vlastitoj fizičkoj pripremljenosti.

Dužina:15,5 km + 20,8 km
Uspon:160m, 390m
Težina:1/5, 3/5

Tragom termalnih izvora  (Krapinske Toplice – Pregrada – Tuhelj)

Ova je biciklistička ruta položenija, s manje uspona i pogodnija za laganiju, rekreativnu vožnju kroz dvije prelijepe doline i poznate zagorske toplice.

Ruta započinje u središtu naselja Tuhelj. Vožnju nastavite prema Tuheljskim Toplicama, ali na 1,5 km vožnje skrenite lijevo na manje prometnu cestu. Prolazite pokraj najvećeg turističkog kompleksa kontinentalne Hrvatske Terme Tuhelj u čijoj blizini je i dvorac Mihanović. Pratite prometnu signalizaciju i nastavite prema Krapinskim Toplicama. Očekuje vas lagani uspon, a nakon njega put je poprilično ravan. Nakon 10 km od starta ulazite u Krapinske Toplice, jedno od najpoznatijih lječilišta u Hrvatskoj. Vožnju dalje nastavite uz rijeku Kosteljina kroz naselje Ciglenečki i na Y raskrižju, pored gostionice, skrenite desno i nastavite uz igralište. Desno je dvorac Čret. Dalje vozite širokom i pitoresknom dolinom s lijepim pogledima prema sjeveru i zagorskim brežuljcima i brdima. Prolazite pored kurije Mališ i na Y raskrižju, 17,8 km od starta, skrenite lijevo i počnite uspon preko brijega. Nakon spusta, u naselju Petki skrenite desno prema Bežancu. Na T raskrižju (20 km od starta) oprezno nastavite ravno. Nakon križanja, s desne se strane nalazi se kurija Leskovar, a ubrzo prolazite pored dvorca Bežanec. Na Y raskrižju s glavnom prometnom cestom skrenite desno prema Pregradi. Zbog sigurnosti preporučamo vožnju nastaviti nogostupom. Pratite glavnu cestu. Uskoro, s desne strane, prolazite pored dvorca Dubrava. Ubrzo na T raskrižju 6 (22,2 km) oprezno skrenite lijevo prema naselju Vrhi Pregradski i nastavite manje prometnom cestom. Nakon 24,7 km 7 dolazite u Pregradu. Središte Pregrade iznad koje dominira Kunagora odlično je mjesto za odmor prije nego nastavite s vožnjom. Na Y raskrižju 7 nastavite uzbrdo prema zapadu i na raskrižju 8 skrenite u naselje Sopot te nastavite prema jugu. Vožnja kroz zagorske doline u svako doba godine može biti poseban doživljaj zbog njihovih ljepota. Vozite se kroz naselja Stipernica i Marinec te uskoro ulazite u naselje Velika Horvatska. Tu se svakako zaustavite i posjetite istoimeni dvorac na uzvisini iznad doline s koje se pruža predivan pogled. Na Y raskrižju 9 (34,7 km od starta) skrenite lijevo i nastavite prema Tuhelju gdje ova biciklistička ruta završava.

Dužina:38 km
Uspon:260m
Težina:2/5

Ruta Vranyczany (Začretje – Mače – Poznanovec – Mirkovec – Začretje)

Biciklistička ruta prepuna vidikovaca i prelijepe prirode započinje u središtu naselja Sv. Križ Začretje 1. Na početku ili na kraju vožnje, svakako posjetite kompleks dvorca Vranyczany. Ruta vas dalje vodi nadvožnjakom preko autoceste do raskrižja 2 na kojem skrenite lijevo prema naseljima Vojnić-Breg, Kozjak i Sekirišće. Na ovo isto raskrižje ruta pri povratku dolazi s juga. Vozite se dalje uskom udolinom po slabo prometnoj cesti. Na raskrižju 3 (3,6 km od starta) s kapelom skrenite lijevo i nastavite kroz naselje Sekirišće, a zatim usponom pa spustom do raskrižja 4 u naselju Martinec Orehovički. Na raskrižju skrenite lijevo i dalje nastavite makadamskim putem lagano se uspinjući. U naselju Županjići na T raskrižju 5 (7,8 km od starta) s pokloncem skrenite desno i nastavite uzbrdo. Uspon ubrzo završava i kreće spust.

Ubrzo stižete do raskrižja 6 (9,3 km od starta) na kojem skrenite lijevo i nastavite se uspinjati. Odavde kreće niz uspona koji će vas na kraju nagraditi predivnim pogledom na južno Zagorje. Samo izdržite. Na raskrižju 7 (10,3 km od starta) uspon završava te nastavljate lijevo grebenskom cestom s koje se pruža predivan pogled na krajolik. Uživajte u zasluženom odmoru jer vas čeka još uspinjanja. U naselju Meštrovići uspinjanje ponovno započinje, ali prostor je, srećom, otvoren i možete uživati u pogledu. U naselju Perići, na raskrižju 8 (12,1 km od starta) nastavite desno. Uskoro kreće makadamski put koji se izravnava. Sada prolazite najvišim dijelom rute. Nemojte se žuriti, već uživajte u prirodi i pogledu na krajolik. Nakon 13,6 km od starta kreće strm spust kojim se oprezno vozite.

Ubrzo stižete do raskrižja 9 (15 km od starta) s raspelom na kojemu skrenite lijevo. Spust ubrzo završava. Na sljedećem raskrižju oprezno skrenite desno i nastavite vožnju dolinom u smjeru naselja Mače. Na raskrižju 10 (17,9 km od starta) oprezno skrenite desno u smjeru Zlatar Bistrice i Zlatara. Ubrzo stižete u središte naselja Mače gdje se možete odmoriti i okrijepiti. Na raskrižju 11 skrenite desno. Ruta u nastavku prolazi pitoresknim krajolikom i slabo prometnom cestom, a na ulasku u Poznanovec  prolazite pored kurije Poznanovec.

Na raskrižju 12 (24,2 km od starta) dolazite na križanje s glavnom prometnom cestom. Na raskrižju skrenite desno i oprezno nastavite vožnju. Po potrebi vožnju možete nastaviti i nogostupom. U središtu Poznanovca na raskrižju 13 (25 km od starta) oprezno skrenite lijevo i nastavite manje prometnom cestom u smjeru juga. Uskoro ulazite u dolinu i prolazite kroz naselje Dubovec gdje na raskrižju 14 (30,5 km od starta) s telefonskom govornicom skrenite desno. U nastavku se ruta spušta te ulazite u naselje Vučak, gdje na raskrižju 15skrećete desno u smjeru Bedekovčine. Na raskrižju 16 (36 km od starta) oprezno skrenite lijevo te nastavite s opreznom vožnjom. Po potrebi se možete voziti i nogostupom. Prolazite pored obnovljene kurije Donja Bedekovčina. Na raskrižju 17 (38,2 km od starta) s raspelom skrećete desno. U nastavku se vozite uskom udolinom kroz naselja Mački, Šamci i Žitnjaki do raskrižja 18 (41,2 km od starta), na kojemu se križaju makadamske ceste. Na raskrižju skrenite lijevo, a odmah potom desno te nastavite po asfaltu.

Ubrzo stižete na raskrižje 19 (42,2 km od starta) na kojemu skrenite lijevo na makadamski put. Raskrižje je lako previdjeti. Biciklistička se ruta polako približava kraju. Na raskrižju 20,pored restorana Stara škola, oprezno skrenite desno (u blizini je dvorac Mirkovec). Vožnju nastavite u smjeru raskrižja 2 i vašeg cilja, naselja Sv. Križ Začretje.